U subotu, 19. novembra, osim uživanja u dobrom šopingu, podigli smo svest o jednoj od najbitnijih ženskih tema!
Kampanja „Ja brinem o sebi“ usmerena je na podizanje svesti o važnosti redovnih ginekoloških pregleda koji uključuju PAPA test kako bi se na vreme otkrio rak grlića materice. Pokretačica kampanje je naša poznata glumica i model Nina Seničar, kojoj se pridružuju druge poznate javne ličnosti. Ove godine, kampanju je podržala i Agencija Ujedinjenih nacija za rodnu ravnopravnost i osnaživanje žena UN Women.
Svetska zdravstvena organizacija proglasila je 17. novembar Međunarodnim danom akcije usmerene na borbu protiv raka grlića materice.
Ovim povodom, u subotu, 19. novembra organizovana je javna akciju podizanja svesti o važnosti prevencije, u centralnom holu Rajićeva SC, od 11 do 15 časova, gde su biti u prilici da razgovarate sa dr Mirjanom Anđelić o svemu što vas interesuje u vezi sa ovom temom.
Fotografije sa događaja možete pogledati u nastavku.