Pretraga
Close this search box.

MODNI ROĐENDAN U ❤️ GRADA: SLAVLJENIČKI VIKEND ZA PAMĆENJE

Ne samo da je proslava 6. rođendana Rajićeva Shopping Centra prošla u pravom slavljeničkom raspoloženju, u duhu mode, umetnosti i humanosti – već je zaista bila žurka za pamćenje, o kojoj će se još dugo pričati!

Posetioci Rajićeve su se od 14. do 17. septembra proveli u fenomenalnim, raznovrsnim uzbudljivim sadržajima i događajima koji su doprineli pružanju neponovljivog i autentičnog iskustva kupovine, dajući posetiocima priliku da na licu mesta zaista dožive aktuelne modne trendove, neodoljivu umetnosti, urbanu kulturu i naposletku i najvažnije – humanost.

Posetioci Rajićeve su tokom čitavog rođendanskog vikenda imali priliku da iskoriste fenomenalna sniženja premium brendova do čak -50% i pronađu svoje nove omiljene modne kombinacije za narednu sezonu, po specijalnim cenama. Vodeći brendovi uključili su se u rođendansku proslavu i svojim sniženjima doprineli tome da posetioci iskoriste sve benefite rođendanskog slavlja.

Povodom rođendana, Rajićeva je 14. septembra zvanično lansirala aplikaciju RAJIĆEVA’S BGD FASHION TOUR, interaktivnu audio turu, koja korisnike upoznaje sa istorijskim centrom grada iz potpuno novog, modnog ugla. Ova jedinstvena, konceptualna aplikacija vas vodi putem lokacija na kojima se stvarala beogradska moda, upoznajući vas sa pričama o prvim modnim revijama i salonima Beograda, kao i razvojnom putu gradskog stila – od Pariza, pa sve do eminentnih lokacija u Beogradu i ulici Kneza Mihaila. Aplikacija je dostupna za preuzimanje na Google Play i App store, a da biste je aktivirali, neophodno je samo da dođete u Rajićevu, gde tura i otpočinje.

Rajićeva Shopping Centar drži do toga da svako njeno delovanje bude prožeto društveno-odgovornom porukom, pa je tim povodom Modni rođendan u srcu grada upotpunila i humanitarna promocija knjige „Drvene lutke“, Đorđa Mitrovića koja je održana u četvrtak, 14. septembra na Centralnom trgu. Promocija je  realizovana u saradnji sa Fondacijom Humana srca, a nakon promocije, posetioci su mogli da degustiraju vina sa štanda vinarije Doja. Đorđeva knjiga je autobiografija o borbi sa artogripozom, a promocija ove knjige poslužila je kao  prostor za otvorenu debatu o pitanjima koje se tiču položaja osoba sa invaliditetom u društvu, na koje su se osvrnuli počasni gosti promocije, kao i sam autor.

Drugog slavljeničkog dana, 15. Septembra na rođendanskoj proslavi smo svi zajedno đuskali uz urbane, električne bitove DJ MKDSL na čuvenoj – Kluboslavija žurci. Da veliko otvaranje rođendana bude neponovljivo iskustvo doprineli su Fashion Company i brend HUGO, koji su priredili nezaboravni #HugoYourWay multimedijalni događaj, gde su posetioci imali priliku da oslikavaju murale, učestvuju u kreativnim radionicama oslikavanja odeće, dožive iskustva virtuelne stvarnosti i posete MYSTERY BOX, sobu sa ogledalima gde su nastale brojne, gotovo nestvarne fotografije posetilaca događaja.

Modni rođendan predstavlja tek početak još jedne nove godine modne epopeje u Rajićevoj – a uzbuđeni smo što već sada možemo da najavimo još noviteta, koji će nadmašiti sva očekivanja. Važno je istaći – da se misija Rajićeva SC zasniva na tome da Beograd predstavi u najboljem svetlu, kroz kaleidoskop istorije, najbolje mode i društvene otvorenosti.

Očekujemo vas u Rajićeva Shopping Centru, srcu grada, epicentru mode i savremene kupovine!

PODELI

Facebook
Twitter
WhatsApp