Ključni prodajni koncept Šoping Centra Rajićeva biće struktuiran na način koji će doprineti diversifikaciji maloprodajne ponude u pešačkoj zoni. Sa 15.300 kvadratnih metara bruto površine za izdavanje, Šoping Centar će imati tri podzemna nivoa za parkiranje sa oko 500 parking mesta i šest spratova prostora za iznajmljivanje sa više od 80 lokala. Ovaj projekat će na srpsko tržište doneti maloprodajne trgovine koji na njemu još uvek nisu prisutne ili pak nove koncepte postojećih trgovina. Sve do sada, niko od njih nije mogao da smatra pešačku zonu svojom lokacijom zbog ograničenja u pogledu vlasništva i raspoloživog prostora. Imajući u vidu da je ceo ovaj kraj u kome je smešten Šoping Centar pretežno modno orijentisan, Rajićeva će predstavljati (a) snažno modno uporište i (b) mešavinu poznatih međunarodnih maloprodaja mode i modnih detalja. Da bi kupci bili u potpunosti zadovoljni i projekat estetski orijentisan, u sklopu ovog koncepta naći će se prodavnice kozmetike kao i kozmetički saloni. Ideja je da se napravi besprekorna mešavina svih modernih i modno orijentisanih stvari, tako da kupac ima veliki broj opcija kada stvara svoj imidž, kao i dodatne elemente koji mu doprinose.


Područje starog Beograda, čuveno po brojnim kafićima i restoranima, biće dodatno obogaćeno zabavnom komponentom Šoping Centra Rajićeva. Centar će imati nekoliko pažljivo odabranih kafića i restorana, koji će postojeću ponudu učiniti raznolikom, kao i „welness“ element za klijente koji vole zdrav život. Sa ciljem stvaranja mesta za opuštanje, a bez njihovog grupisanja na jednom mestu, ovaj projekat će imati različite koncepte pristupa hrani i piću na svim nivoima. Jedino mesto gde će biti grupisan veći broj ovakvih elemenata, biće na trećem spratu, tako da će posetioci moći ne samo da uživaju u hrani, već i u neverovatnom pogledu na stari deo grada.

Odgovarjući na potrebe ne samo posetilaca koji će dolaziti iz drugih krajeva grada, već i onih koji žive u neposrednoj blizini Rajićeve, Šoping Centar će imati supermarket, razne servisne jedinice i druge elemente neophodne za udobnost svakodnevnog života, kao što su kućna elektronika, stvari za sport i odmor, dekoracije za kuću, kancelarijski pribor i oprema, apoteke, banke, mobilni operateri, itd. Na ovaj način, projekat ne služi samo kao jedna destinacija za ceo grad, nego je i deo lokalne zajednice i poslovanja kojih ima u izobilju oko Šoping Centra Rajićeva.

Poslednje, ali ne i najmanje važno (naročito za destinacije koje se nalaze u centru grada) Šoping Centar Rajićeva će svojim posetiocima obezbediti veliki broj parking mesta. Ova neverovatna pogodnost učiniće da se posetioci osećaju opuštenije u modernom šoping utočištu, koji je smešten u gusto naseljenoj gradskoj sredini, poznatoj po nedostatku parking mesta.

Budući da će imati jedinstvenu i ekskluzivnu lokaciju, savremeni dizajn i pažljivo osmišljen koncept kupovine i zabave, Šoping Centar Rajićeva će sigurno postati posebno mesto u Beogradu i centralna destinacija, kako za same građane, tako i za druge posetioce.